ponedjeljak, 8. siječnja 2018.



Za ovakav problem sa svekrvom jos nsiam cula ovo je dno dna,nevidjena sramota.
Svaki puta kada ona dodje kod nas zahtijeva da spava sa svojim sinom u sobi u nasem krevetu,a onda ja moram spavati u dnevnoj sobi i bas mi je bilo krivo zbog toga.

U jednom trenutku sam i posumnjala da nema sta medju njima da nisu poremeceni i tu noc ostala sam budna kako bi mogla cuti da li se sta desava u sobi.
I ovo sto sam cula je nevjerovatno vjeorvali ili ne ona njemu pjeva uspavanke,covjeku od 25 godina ona pjeva uspavanke pa vise bi volje da sam cula kako ga odvaljuje od batina nego sto sam ovo cula.


Toliko mi je pao u ocima da ne znam kako cu dalje nastaviti ovaj brak,jer najmanje sto sam zeljela pored sebe je neka mamina maza koji nista ne zna bez svoje majke.
Ako se ne promijeni ja cu se razvesti od njega.

0 komentari:

Objavi komentar

FB: Najsladji Domaći Recepti

AdSense Oglas